i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم عشق واقعی






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

 

دختر: تو واقعا منو دوست داری؟

پسر:البته که دوست دارم

دختر: یه بار دیگه بهم بگو

پسر: من دوباره اونو نمی گم

دختر: چرا؟

پسر: چون...

دختر: من فقط می خوام که تو اون کلمات را دوباره بهم بگی...

پسر: من نمی تونم...

دختر آهسته شروع کرد به گریه کردن و گفت: پس تو منو دوست نداری...

آن دو در سکوت به راه رفتن ادامه دادند. وقتی که به خانه ی دختر رسیدند دختر دوباره گفت : چرا؟

پسر: آیا تو واقعا می خوای بدونی چرا؟

دختر(باتردید) : آره...

او دختر را با مهربان در آغوش گرفت، نوک دماغش را بوسید و گفت:چون این سه کلمه برای بیان عشق من کافی نیست...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟شنبه 7 خرداد 1385برچسب:,ساعت ؟ 12:26 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم